Fælles renovering af fodboldbaner

Kære elevråd. Vi i 7.A har vi diskuteret frem og tilbage og er kommet frem til et punkt som vi vil kæmpe for. For få år siden var vi så heldige at få en ny fodboldbane efter som den anden var hullet og bulet. Men efter kort tid er der igen kommet buler og ujævnheder i banen. Problemet i det er at en bulet og ujævn bane kan resultere i forstuvet ankler og nedsat bold kontrol det synes vi i 7.A er umotiverende og ikke optimalt. Derfor kæmper vi for at få lappet den store fodboldbane. vi er ret sikrer på at skolen gerne ville gøre det hvis vi havde penge til det, men i den forbindelse kunne det være en ide at have en skoledag hvor vi restaurere skolen.

Restaurering af skolen (ide)

Der kan evt. blive malet, smidt ting ud som der er slidte og ødelagte eller lappe fodboldbanen. Evt. forældre og familie kan komme og hjælpe til.

Trampoliner.

VI vil gerne have trampoliner på parkour som også ses på mange andre legepladser i nærheden fx lindevangsparken, frederiksberghave og KUBE osv. Hvis man er derovre, ses det også at de mindre ofte bruger trampolinerne, frem for resten af legepladsen. Derfor syntes vi at det ville være en god ide også at have det på vores skole. Vi havde tænkt os at finde plads på parkour. Man kunne eventuelt spørge målgruppen til råds om hvor de helst ville have dem, og om der skal fjernes noget som der alligevel ikke bliver brugt, for at skabe mere plads til at lave de aktiviteter som der nu bliver lavet. Tak for jeres tid, vi håber at i vil overveje vores ideer.