Pandekagebaner og læringstavler

Vi i 3.D kunne godt tænke os flere pandekagebaner og læringstavler.

Her på Lindevangskolen er vi så heldige, at have en stor og dejlig skolegård. Men vi er efterhånden også rigtig mange børn, som bruger den.

Pandekagebaner: Det er rigtig sjovt, at spille pandekage, og det er noget, som rigtig mange børn elsker i skolen. Men vi er blevet så mange børn på skolen, at der ikke er nok baner, at spille på. Dette resulterer ofte i konflikter og skænderier om, hvem der kom først. Der er rigtig meget asfalt på skolen, så vi kunne sagtens få lavet nogle flere baner. Dette ville mindske andelen af konflikter og skænderier.

Læringstavler: I 3.D er vi rigtig glade for læringstavlerne, da vi tit bruger dem. Vi bruger dem til bevægelsesdansk og når vi leger i både pauserne og SFO. Vi kunne godt tænke os en tabeltavle, en tavle til musik, måske med sangtekster eller noder, et verdenskort/ europakort, og en landetavle. Vi er meget glade for, at bevæge os i undervisningen, og synes også vi lærer mere ved, at bevæge os. Grunden til, at vi synes vi lærer mere, er at vi får bevæget os, og tingene bliver mere som en leg.

Så derfor vil vi i 3.D gerne have flere pandekagebaner og læringstavler… TAK!!