Klasselokalet

Vi ved ikke om det bare er os men nogle gange når solen står lige ind i klasserne så kan det godt blive mget varmt, og så kan man blive ukoncentreret. Og så kan man heller ikke se noget på whiteboard og det kan være irriterende i timerne når man skal se noget på whiteboard. og når det er spisepause bliver der varmt og så lugter maden meget og det er provokerende. Det er også svært at koncentrere sig når man for så sent fri, det kan gøre at man bliver træt. Det kan komme mere rengøring i klasserne fordi vi synes der er beskidt.

Til at der er varmt og der lugter kan man få ventilation. det med lyset der kan man få mørke gardiner. Og til at få tidligere fri kan man lave en underskrift samling. Hilsen 5.B