Forslag til en bedre skole

Vi ved at mange hader at der bliver taget skolemad.

Det gør vi i hvert fald i 4.D. Vi vil gerne have, at der er en voksen dernede så de kan holde øje med om nogle børn, tager andres skolemad for det er synd at børne bliver sultne og deres forældre har betalt for det.

Vi kunne godt tænke os, at man får computer i 4. klasse. Det hjælper os når vi er hjemme og i skolen.

Hvis nogle af de ældre elever har lyst, kunne de gå rundt og hjælpe de mindre elever i skolegården, hvis de har konflikter eller de slår sig og det er selvfølgeligt frivilligt.

Det kunne være spændene, hvis nogle af de store børn bare en sjælden gang kommer og underviser os, og vi nogle gange underviste de små fx kunne vi læse højt for de små, og de store lære os noget nyt fx et emne de har arbejdet med.