Vi vil også være en del af udskolingsmiljøet

Hej vi er Naja og Juniper og vi kommer fra 7.E.

Vi vil tale om klasselokaler fordi vi er den eneste 7. klasse som stadig har lokale i den gamle bygning. Vi ved godt at de andre år har der også været en 7. klasse i den gamle bygning og vi er godt klar over at vi har det her lokale fordi det er et stort lokale, men for os er det vigtigere at være en del af udskolingen med de andre fx har de også aktiviteter som de laver i frikvarterende, men vi får intet at vide om det og vi ville gerne være mere en del af fællesskabet så det ville være mega fedt hvis vi have et lokale i glashuset. Der er nemlig et lokale som nogen 3. klasser har som forbinder den gamle bygning og glashuset men vi kan ikke få lov at bytte med dem hvilket vi synes er meget mærkeligt. Vi synes at ligesom de andre 7. klasser skal vi have ret til at kunne have lokale i glashuset eller i det mindste lige ved siden af. Vores lokale lige nu er nemlig nabo til den helt nye bygning så det er et af de lokaler længst væk fra glashuset. Udover det ligger vores lokale også på gang med to 2. klasser og vi har allerede haft nogen konflikter med dem fordi vi ikke er på samme alder som dem. Vi håber I tager det i overvejelse og det kunne også være fedt for 7. klasserne frem over. Tak fordi I lyttede.