Bedre udluftning i klasserne

Mig Sohaib har fået den opgave at lave en tale. Vi har snakket med vores klasse, vi er blevet enige om at det der er for dårlig udluftning i klasselokalerne specielt over i glas bygningen. Hvor der er  ?vindue i hvert lokale som engen gang virker ordentligt. Jeg syntes ikke det kan værre rigtigt at når vi skal værre så lang tid i skole at man så ikke engang sørger for at man kan få luft om sommeren. Problemet er også at når det er for varmt så går man udenfor og så kan man blive forstyrret og så lærer vi ikke så maget. Det er et endnu stører problem i 8 klasse hvor det er det år hvor man skal lærer allermest. Men mig og sohaibs løsning er at man enden kunne få airkon til at virke som vi har i klassen. Men det er også lidt dyrt en lidt billiger løsning kunne måske være at alle de lokaler ud mod solen burde få en blæser eller to. Men tak for at i har lyttet.