Klasselokaler

Hej. Vi kommer fra 5.E og vi synes det er vigtigt at tale om klasselokaler fordi tit på dagen er der enten meget varmt eller der lugter og så er det ikke rart at være der. Så er det også svært at koncentrere sig og lære noget hvis der ikke er rat i lokalerne. Måske kunne en løsning fx være mere undervisning udenfor. Man lærer jo lige så meget og det er måske næsten sjovere udenfor.

Det er ikke rart fx lige efter frokost hvor der lugter af madkasse og klassen samtidig er lille og indelukket. En anden løsning kunne også være at få solgardiner så det stadig lyser, men der kommer ikke lige så meget varme ind. Det var vores ide med klasselokaler og hvordan det kunne være mere rart at gå i skole. Men hvis vores tale bliver valgt, så skal det også blive til noget. For vi har ofte oplevet at det ikke bliver til noget.